Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

Czas na zmiany!

Witajcie!!

Iiii zaczęło się ostatnie odliczanie do wyborów samorządowych. Już 16 Listopada 2014r. staniemy przed wyborem którego z kandydatów wybrać? Ja już mam swoich faworytów. A ten post chciałabym poświęcić kandydatce do Rady Powiatu w Lubinie - a mianowicie:


MONIKA KOŁODZIEJCZYK


Monika zajmuje 7 miejsce na liście PiS. 

Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jej kandyturą, ponieważ takich ludzi jak Monika właśnie nam brakuje! Kobieta pełna pasji, która realizuje swoje zainteresowania z ogromnym zaangażowaniem. Uczciwa, rzetelena i odpowiedzialna, życzliwa z ogromnymi ambcjami.. Można byłoby w nieskończoność wymieniać zalety Moniki. Absolwentka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu o kierunku Architetktury Krajobrazu, zapytana skąd pomysł na kandydowanie, odpowiada: "Tata patriota!! mam świetnego nauczyciela". Jednak wiedza polityczna to nie wszystko! A jestem przekonana, że Monika Kołodziejczyk zaskoczy swoją osobą, pomysłami i będzie umiała wykorzystać swoje doświadczenie życiowe.

Wszyscy trzymamy kciuki za Monikę Kołodziejczyk!! A najwięcej jej ukochany mąż. 

Kochani Lubin głosuje na PiS nr 7 na liście do Rady Powiatu!!

MONIKA KOŁODZIEJCZYK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz