Obserwatorzy

niedziela, 2 listopada 2014

Romanse wszech czasów

Witajcie

Wieczorową porą, kiedy dzieci są już w swoich łóżeczkach, a ja mam chwilę tylko dla siebie.. Lubię zaparzyć sobie herbaty, nakryć się kocem i poprostu poczytać.. 



Dziś przedstawię Wam moją nową pozycję - prezent od Wydawnictwa Sfinks "Romanse wszech czasów", której autorem jest Dagny Kurdwanowska.


Autorka książki skupiła się na epokowych romansach i miłosnych wywrotowcach - znaleźli się w niej słynni kochankowie, uwodziciele, fammes fatales... "Romans wszech światów" opowiada o losach bohaterów, ich poglądach na temat miłości i seksualności... w połączeniu z wyznaniami, podkreślając w tekście mroczność, losy porzuconych, zdradzonych czy oszukanych.

Książka przykuwa uwagę już samą okładką. Tekst poświęcony każdemu bohaterowi jest czytelny, niebanalny i dość fajnie się go czyta. Zawiera wiele informacji, jednocześnie świetnie opisuje daną osobę. Całość uzupełniają zdjęcia portretów, dzieł sztuki. Na końcu książki znajdziemy indeks osób oraz ilustracji. 









Nie jestem miłośniczką tego typu książek, nie znałam również autorki Dagny Kurdwanowskiej, ani jej twórczości. Jednak polecam pozycję "Romanse wszech czasów", książka godna polecenia na jesienne wieczory.

Zapraszam na stronę wydawnictwa! Aaaa ja idę czytać dalej :)))

















2 komentarze: