Obserwatorzy

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Naturalna Pani Domu!


Tym razem coś tylko nie tylko dla Pań.. ale dla osób, które zajmują się domem i wiedzą ile wysiłku trzeba włożyć w jego sprzątanie. Jest to poradnik jak sprzątać przede wszystkim ekologicznie, tanio i bez wysiłku! Przedstawiam Wam książkę pt: 








Oczywiście z wielką ciekawością książkę od razu po otrzymaniu przeczytałam!! Nie ukrywam, że zaskoczyła mnie swoją formą pozytywnie. Jasno napisany tekst, krótko, konkretnie i na temat!! Przepisy na 150 mieszanek w pełni naturalnych.




Oczywiście moja ciekawość była silniejsza ode mnie i do razu wypróbowałam jeden z pomysłów na czyszczenie piekarnika! Muszę przyznać, że rzeczywiście tani, skuteczny a przede wszystkim naturalny! Dziś z moim poradnikiem plamy nie mi straszne! 



Niesamowite połączenia ziół z prostymi domowymi produktami. W książce znajdziemy porady jak poradzić sobie z kuchnią, łazienką, praniem, pielęgnacją drewna, czyszczeniem metali, oczyszczaniem powietrza czy ogrodem i podwórekiem. Dzięki poradnikowi samodzielnie przyrządzicie ekologiczne środki czystości, zaoszczedzając przy tym czas i pieniądze, a także unienikniecie stosowania toksycznych preparatów.









Gorąco polecam i zpraszam

 "Naturalna Pani Domu" Karyn Siegel - Maier 



2 komentarze: