Obserwatorzy

wtorek, 3 lutego 2015

"Minifest wolności"

Witajcie

Wydawnictwo Studio Astropsychologii podarowało mi bardzo ciekawą i intrugującą mnie książkę "Manifest wolności" autorstwa Jerzego Prokopiuka.




Autor książki jest znanym religioznawcą, filozofem, psychologiem, gnostykiem i antropozofem. Na swoim koncie ma bardzo wiele wystąpień radiowych i telewizyjnych, a także napisanych książek i publikacji.

Nie ukrywam, że książka zaintrygowała mnie już na wstępie, stylem pisania, używanym słownictwem, sformułowaniami. Nie jest to łatwy tekst, ponieważ występuję w nim wiele niezrozumiałych dla mnie terminów. Jednak z drugiej strony treść publikacji, jakby wciąga w myśli samego autora.. ja odnosiłam takie wrażenie jakbym je właśnie czytała. Sam autor rzeczywiście na przykładzie swoich przeżyć omawia pojęcie i rozumienie Boga, miłości i społeczeństwa. Muszę przyznać, że treść lektury trafia bardzo mocno w pamięć, mimo jak już wspomniałam trudnych terminów, które zresztą są wyjaśniane. Autor bardzo często w swoje eseje wpisuje wiele cytatów, które jeszcze bardziej zmuszają do większych przemyśleń..

Szczerze polecam wszystkim "Manifest wolności"!! Warto zastanowić się nad naszym życiem, a ta książka napewno zmusi Was do refleksji.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz