Obserwatorzy

środa, 27 maja 2015

Perlux

Witajcie...

Za mną kolejna ciekawa kampania.. tym razem z kapsułkami do prania Perlux. Pranie może naprawdę sprawiać wiele radości, a to dzięki połączeniu skutecznego proszku z delikatnym żelem. Perły piorące to produkt jednego z największych producentów chemii gospodarczej w Polsce - firmy LAKMA na Śląsku.



To niesamowite, jak taka mała perełka może tak wiele zdziałać! Połączony proszek z żelem jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Kapsułki te mają działanie odkamieniacza i odplamiacza, chronią kolory tkanin, niepowodując przy tym ich wyblaknięcia, szarzenia. A co najprzyjmniejsze to jego delikatny zapach długo pozostający na ubraniach. Wystarczy jedna perełka na jedno pranie.. a efekt! PERFEKCJA!


Ja spróbowałam.. a efekt.. nie pokaże!! Zdradzę Wam tylko tradycyjny proszek poszedł w odstawkę! 

Poznajcie także wszystkie rodzaje Perluxa:
- Perlux Super Compact WHITE
- Perlux Super Compact COLOR
- Perlux Super Compact BLACK
- Perlux BABY

Zapraszam kochani!!



2 komentarze:

  1. Ja również miałam przyjemność wypróbować perełki Perlux. Jestem bardzo zadowolona :) Kampania bardzo fachowo przygotowana :)

    Zapraszam do zapoznania się z opinią na moim blogu: http://test-it.blog.pl/2015/05/28/perly-piorace-perlux-nieslychanie-proste-pranie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się świetna sprawa!! To się nazywa jakość;D

    OdpowiedzUsuń