Obserwatorzy

sobota, 2 maja 2015

Piękne stopy na wiosnę :)

Długi weekend pozwolił na mega odpoczynek, a także na to, by pomyśleć chwilkę o sobie... O mnie zadbała firma PROFARM, która obdarowała mnie kosmetykami do pielęgnacji stóp. 


Lato już za chwilę, a więc czas by zadbać o nasze stópki - przecież muszą pięknie reprezentować się przy kwiecistej sukience i szykownych sandałkach!!



Godny polecenia peeling do stóp firmy DEOFEET - skutecznie usuwa martwy naskórek, świetnie się wchłania i przyjemnie pachnie. Efekt jego działania jest odczuwalny już po pierwszej aplikacji!! Można stosować również na skórze łokci i kolan :)


Kolejny hit - to dezodorant DEOFEET o potrójnym działaniu! Po pierwsze likwiduje nieprzyjemne zapachy, po drugie działa antybakteryjnie, a po trzecie zapewnia długotrwałą ochronę. ;)) 


A dla osób mających problem z nadmierną potliwością stóp, polecam PODOLIGHT Dermo Skin - jest to innowacyjny dezodorant w postaci kremu. Już pierwsza aplikacja usuwa nieprzyjemny zapach nawet do 6 tygodni!! A dodatkowo jest wzbogacony w witaminę H i lanolinę, dlatego doskonale nawilża i zmiękcza naskórek.. :)


Jeszcze tylko maniciure... i moje stopy mogą świecić przykładem!! :) A Was moi kochani zapraszam do Profarm - tam znajdziecie wiele godnych polecenia kosmetyków!! Ja jestem bardzo zadowolona - Wy też będziecie!! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz