Obserwatorzy

wtorek, 25 sierpnia 2015

Wakacyjne odbicie w lustrze

Przedpokój jest wizytówką naszego domu.. i niekoniecznie musi być nudny... Ja dzięki /http://shipgratis.eu/ mogłam udekorować to małe pomieszczenie.. Welcom to our home... Od dziś takim hasłem będą witani wszyscy moi goście! Bardzo ładna naklejka na ścianę, którą bardzo łatwą umieścić na powierzchni, za pomocą specjalnej folii. Tak mało było trzeba, żeby przedpokój nabrał nowego wyglądu. 










Mi jednak czegoś brakowało.. Tak więc wpadłam na genialny pomysł! Muszelki.. pamiątka z tegorocznych wakacji! Tak też za pomacą kleju na gorąco umieściłam je na lustrze... udało mi się połączyć wspomnienia z wakacji z szarością dnia codziennego.. Ja jestem zadowolona z efektów.. A Wam moi drodzy jak się podoba??











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz