Obserwatorzy

niedziela, 18 października 2015

Akcja z SEPHORA

Witajcie!

W Galerii Cuprum Arena w Lubinie miała miejsce akcja "MAKE UP FOR EVER", na którą zostałam zaproszona. Jest to profesjonalna marka prosto z Paryża. Jej kosmetyki stosują profesjonalni makijażyści, wizażyści, czy celebryci.. Ja natomiast pod profesjonalną ręką Anny Kobalczyk miałam okazję poczuć na własnej skórze zalety konturowania twarzy. Przyznam szczerze, że nie sądziłam jak gra kolorów potrafi zmienić jej wygląd. Ważną rolę odgrywa dobranie bazy, podkładu, a następnie pudru, brązeru czy różu. Należy pamiętać, o tym w którym miejscu rozjaśnić lub przyciemnić buzię :) Moja specjalistka zdradziła mi kilka ciekawych trików. Ponadto delikatność i lekkość kosmetyków sprawia, że makijaż nie ciąży na twarzy. Odpowiednio podkreślona brew.. oko.. a na koniec usta.. których Pan Bóg mi nie pożałował :) Efekt? Oceńcie sami! Makijaż towarzyszył mi całą noc.. A ja tymczasem zapraszam do salonu SEPHORA!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz