Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lutego 2016

Ręcznik z mikrofibry

Witajcie!

Mieliście okazję używać ręczników z mikrofibry? Ja mam tę możliwość dzięki http://shipgratis.eu/. Przyznam, że z pozoru kawałek materiału ma jednak sporo zalet.
Mikrofibra to nowoczesny typ mikrowłókna składającego się z mieszanki bardzo cienkich włókien poliestrowych i poliamidowych (nylon). Jej największą cechą jest bardzo duża chłonność. I choć z pozoru ręcznik może w dotyku wydawać się mokry, nadal możemy wytrzeć się nim do sucha. A to wszystko dzięki specjalnemu splotowi nitek. Oprócz tego jest bardzo przyjemny w dotyku.
Ponadto ręcznik jest bardzo praktyczny. Spokojnie można go schować nawet do torebki! Złożony w kostkę, czy w rulonik  w porównaniu do tradycyjnych ręczników, ten zajmuje naprawdę mało miejsca.
Kolejną zaletą jest to, że ręczniki z mikrofibry bardzo szybko schną. Należy jednak pamiętać o przestrzeganiu zaleceń producenta na metce, a co do prania nie dodawać żadnych zmiękczających płynów.

Ja jestem bardzo zadowolona? A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?








2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze takiego ręcznika, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń