Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2016

POPCROP


Witajcie! Dziś przedstawiam Wam wyśmienitą przekąskę firmy PopCrop. Są to piramidki zbożowe w 3 wariantach:

-TRADYCYJNE - pełnoziarniste, zapewniające sytość. Zawierają węglowodany złożone, które są niezbędnym źródłem energii,

- BEZGLUTENOWE - posiadają znak przekreślonego kłosa. Skierowane dla osób z stwierdzoną nietolerancją glutenu, chorych na celiakię. Bogata w witaminy, aminokwasy i minerały,

- BIO - wypiekane z ziaren pochodzących wyłącznie z certyfikowanych upraw ekologicznych.







Piramidki PopCrop są naprawdę fantastyczne. Niewielkie paczuszki sprawdzają wszędzie - w pracy, na spacerze, w połączeniu z jogurtem, na spotkaniu z przyjaciółmi.. Niedawno dowiedziałam się, że choruje na niedoczynność tarczycy a co za tym idzie muszę zwracać ogromną uwagę na co jem.. Moim największym problemem jest w tej chwili odpowiednie odżywianie.. Popcrop jest smaczne, zdrowe i mi nie szkodzi!




2 komentarze:

  1. Bardzo polubiliśmy te piramidki, są smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam je pierwszy raz i przyznam że bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń