Obserwatorzy

poniedziałek, 23 maja 2016

Praca Blogera

Dziś tak szybciutko w ten upalny dzień.. Wbrew pozorom my Blogerzy mamy sporo pracy przy recenzowaniu produktów. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za testowanie i rzetelne recenzowanie.. Musi poświęcać sporo czasu, wykazać sporą kreatywność by odpowiednio przedstawić Wam - naszym czytelnikom testowane produkty. Niejednokrotnie mówiono nam "fajnie dostajesz kilka gadżetów tylko dlatego, że masz bloga.." nic bardziej mylnego.. Blogowaniem zaraziła mnie Kasia. Mój blog poświęcony został mojemu hobby jakim jest rękodzieło, a z czasem testowaniu i recenzowaniu. Musiałam dostosowywać się do wszelkich wymagań, poświęcam temu wiele czasu i sprawia mi  to wielką radość, kiedy moje recenzje wpływają na decyzje czytelników. Dlatego też bardzo się, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu blogerów, a zaufanie jakie zawierzyli nam sponsorzy umocniło mnie w przekonaniu, że to co robię jest dobre :) 

SPONOSORZY:




Bezalkoholowe.com

















Fabiańscy





Reatchblogger











































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz