Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2016

Spotkanie Blogerów 2016

Witajcie!

14 maja miałam przyjemność uczestniczenia w spotkaniu blogerek. Organizatorem imprezy była:

oraz

Spotkanie odbyło się w Villa Cuprum Lubin, kameralne miejsce nadało odpowiedni nastrój. Na miejscu czekał na nas mały poczęstunek w tym sałatka z kaczki - serwowana przez Sylwię Biały (finalistka Hells Kitchen). Dziewczyny spisały się na medal. Swoje produkty podarowało nam 55-u sposnorów, którzy zaufali nam blogerkom i czekają na nasze recenzje. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że praca blogera jest bardzo odpowiedzialna. Odwiedziła nas również pani dietetyczka, która przekazała na bardzo istotne fakty dotyczące odżywania i suplementacji, a wszystko fotografowała Andrzejewska-FOTO Wisieńką był tort oraz szampan! Dużo pracy przede mną.. dlatego wybaczcie i zaglądajcie  ;)




Moja Skarbnica















3 komentarze:

  1. Spotkanie było niesamowite! A sałatka wręcz przepyszna! Dziękuję za miłą atmosferę :) Mam nadzieję, że do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cię poznać, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również było miło! szkoda że nie mogłam zostać z Wami dłużej :)

    OdpowiedzUsuń