Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2016

STELLA na medal

Kochani znacie firmę STELLA? Marka ta posiada linię artykułów gospodarstwa domowego. Stella oferuje nam wysokiej jakości produkty do sprzątania - ściereczki, z mikrofibry czy worki na śmieci, a także do gotowania i pieczenia - folie aluminiowe, papiery i rękawy do pieczenia.

Ja miałam okazję testować folię aluminiową, worki na śmieci a także ściereczki uniwersalne. A na tę okazję wybrałam turniej piłki nożnej na trawie, w którym uczestniczył mój syn. W przygotowaniu poczęstunku artykuły firmy STELLA były bardzo przydatne i rewelacyjnie się sprawdziły! Folia aluminiowa pomogła bezpiecznie przetransportować arbuza, jednocześnie chroniąc go przed deszczem, bez problemu się rozwija i rozrywa. Ręczniczki pomagały zachować o czystość rączek i stołu, delikatne i chłonne w pełni spełniły swoją rolę. Natomiast woreczki na śmieci dzielnie przyjmowały śmieci, były wytrzymałe i się nie rozrywały! Mój syn zdobył nowe doświadczenie i złoty medal, a STELLA uznanie wśród rodziców! 
















2 komentarze:

  1. Pomocna Stella! Gratulacje dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Jestem bardzo zadowolona z tego, że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń