Obserwatorzy

czwartek, 19 maja 2016

Stovit - smak z dzieciństwa

Witajcie..
Chciałam Wam przedstawić smaki mojego dzieciństwa zamknięte w małym słoiczku. Naturalne owoce, w delikatnym żelu bez konserwantów, barwników i sztucznych aromatów oferuje nam firma STOVIT. Zawierają aż 70% owoców i tylko 26% cukru. W słoiczkach znajdziemy duże kawałki owoców, a sama konfitura jest niskokaloryczna.

Dostępne warianty:




 Konfitury świetnie nadają się na śniadanie do pieczywa, połączone z jogurtem czy owsianką, bardzo dobrze komponują się z daniami mięsnymi, a także goframi czy lodami! Zwyczajnie pasują do wszystkiego! 
Każdy ze smaków przypomina moje dzieciństwo i domowe konfitury mamusi.. Beztroska i smaki lata... ach jak miło wspominać... świeże pieczywo z konfiturą na łące u babci na wsi...

Ja za to szybkie naleśniczki z konfiturą z truskawek zaserowowałam dziś przed treningiem :)






STOVIT polecam w 100 %! 
Zdrowo, smacznie i tanio!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz