Obserwatorzy

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Eveline Cosmetics - kosmetyki na miarę czasu

Witajcie!

Zapewne przynajmniej ze słyszenia znacie firmę Eveline Cosmetics. Ja znam bardzo dobrze i jestem zachwycona linią kosmetyków tej firmy. Marka powstała w 1983 r., dziś jest największym polskim producentem i eksporterem kosmetyków. Eveline za priorytet postawiła sobie wysoką jakość, atrakcyjny desing oraz komfortowe ceny. W ofercie dostępne są kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, do pielęgnacji ciała, do włosów oraz kosmetyki słoneczne.


 




W tej chwili mam okazję testować:

multimasking
- lakiery do paznokci
- wysuszacz lakieru
- luksusowy peeling do rąk
- luksusowy balsam głeboko nawilżający
- matujący podkład kryjący
- błyszczyk powiększający usta


Szeroka gama kolorów lakierów do paznkoci... Niesamowite kolory. Łatwość nakładania, odpowiednio przystosowany pędzelek do płytki paznokcia. Szybkoschnąca emulsja. A dla tych co baardzo się spieszą wyszuszacz w sprayu. Wystarczy raz spsikać pomalowane paznokcie, odczekać i gotowe. Spray jednocześnie nabłyszcza i pielęgnuje paznokcie i skórki.




Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii posiada kompleksowe działanie 8w1: 1.Delikatnie oczyszcza i złuszcza naskórek. 2.Intesywnie nawilża. 3.Przywraca jedwabistą gładkość. 4.Regeneruje i odżywia. 5.Nadaje sprężystość i elastyczność. 6.Rozjaśnia przebarwienia. 7.Wyrównuje koloryt. 8.Koi i łagodzi podrażnienia. Ja dodałabym 9. Ma boski zapach i jest bardzo wydajny.

Natomiast innowacyjny balsam jest połączeniem olejku arganowego z silnie nawilżającym  bioHyaluron Complex. Dodatkowo olejek kokosowy, wyciąg z trawy cytrynowej, urea 5%, betaina sprawają, że pielęgnacja skóry staje się rytuałem. A lekka i nietłusta formuła bardzo szybko się wchłania.





A na deser makijaż! Długotrwały, matująco-kryjący podkład Ideal Cover Full HD skradł moje serce. Idealnie dopasowuje się do kolorytu cery i nadaje jej perfekcyjny wygląd na 16 h! Satynowa konsytencja i łatwość podczas nakadania to kolejna zaleta. Lekki i przyjemny oraz wydajny, zajął pierwsze miejsce w mojej kosmetyczce. Do kompletu jeszcze błyszczyk powiekszający usta - LIP GLOS. Delikatny naturalny kolor wspaniale komponuje się z ustami. I tymi małymi i tymi większymi jak moje :) Delikatne uczucie mrowienia i chłodzenia daje gwarancję działania składników aktywnych.



Niewielki zestaw a jak wiele możliwości! Serdecznie polecam. Zaglądajcie na strony:

https://www.eveline.eu/
oraz
 https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland/info/?tab=page_info



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz