Obserwatorzy

środa, 8 czerwca 2016

Fiat - stworzony dla mnie

Kochani! Jakiś czas temu pisałam o spotkaniu blogerskim. Jednym ze sponsorów tego spotkania był FIAT. Właśnie ten post chciałabym poświęcić tej firmie. Każdy z nas pamięta sunące po szosie male czerwone.. białe... pomarańczowe maluszki!! Dziś są one ikoną starych prl-owskich czasów. Ja zakochałam się w modelu bardziej na czasie.. FIAT 500... (mamy teraz modę na 500!!)


Już na pierwszy rzut oka samochód wygląda modnie, designersko i nowocześnie! Jak dla mnie ikona stylu na szosie. Dzięki swojej elegancji i stylowi jest idealnym samochodem dla mnie - kobiety, która wie czego chce.. Moja wymarzona 500tka bardzo wyróżniała się na tle innych wystawionych aut i bardzo szybko zdobyła moje serce. 


Fiat 500 jest numerem 1 w sprzedaży w Europie w swoim segmencie. Jest wyposażony w najnowsze technologie, które z pewnością wzbudzą zainteresowanie panów:
- cyfrowy wyświetlacz TFT
- system głośnomówiący Blue&Me.



Najgorętszy trend tego lata? Koralowy! A ty jaki wariant wybierzesz? Szpilki, torebkę, sukienkę... a może samochód! Życie jest zbyt krótkie by nosić się nudnym samochodem.. Z pewnością zakochasz się w nowym FIACIE500 - ikonie włoskiego stylu!

Więcej na stronach:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz