Obserwatorzy

środa, 13 lipca 2016

Makarony Fabijańscy

Rodzinna Wytwórnia Makaronów Ekologicznych Fabijańscy jest producentem makaronów i żywności ekologicznej dla wszystkich, którzy stawiają na zdrową żywność. Ja mam możliwość spróbować makarony tej firmy - makaron ryżowy świderki, makaron żytni jasny wstążka karbowana oraz makaron orkiszowy wstążka karbowana. Nie przepadam za makaronami i raczej unikam dań makaronowych. Próbować trzeba wszystkiego dlatego skusiłam się i wiecie co? Nie żałuję!


Długo zastanawiałam się jakie danie przygotować. W sumie nie jest to tradycyjny jajeczny makaron. Trochę improwizacji i może wyjść smacznie. Wybrałam makaron ryżowy, ugotowałam zgodnie z bardzo prostą instrukcją. A do tego proste połączenie - pierś z kurczaka oraz szpinak z serem feta, oczywiście wszystko wcześniej dobrze doprawione.... Mhhmmmmm niebo w gębie! Makaron po ugotowaniu jest delikatny, niemalże rozpływa się w ustach, a do tego nieziemsko smakuje.








Po takim posiłku rodzą się nowe fatazje kulinarne.. ale o tym innym razem..

- orkiszowe,
- gryczane,
- ryżowe,
- żytnie,
- kukurydziane,
- quinoa,
- owsiane,
- z grochu.
Wytwórnia jest członkiem sieci Dziedzictwo Kulinarne Dolny Śląsk w ramach europejskiej sieci Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego, co oznacza:

- gwarancję najwyższej jakości,
- przygotowanie żywności według tradycyjnych receptur,
- z surowców pozyskanych na terenie województwa dolnośląskiego.

Zapraszam wszystkich do odwiedzania stron i poznawania nowych produktów Rodzinnej Wytwórni Makaronów Ekologicznych Fabijańscy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz