Obserwatorzy

sobota, 9 lipca 2016

Meglio usunie każdy brud..


W większości domów sobota zaczyna się poranną kawą.. i... sprzątaniem! Tak jest i u mnie. Moje tygodniowe szaleństwo na spokojnie można ogarnąć tylko w wolną w sobotę :) W niedzielę jak Pan Bóg przykazał odpoczywamy :) i to w należytym porządku!

Z drugiej strony pracę też trzeba sobie ułatwiać! I ja też mam sposób na szybkie i jakże skuteczne sprzątanie. Włoska Firma Womax jest importerem chemii gospodarczej. Popularna i lubiana marka oferuje produkty Meglio. Jest to gama produktów o wysokiej jakości. W ofercie znajdziemy:
  • odtłuszczacz
  • płyn do mycia szyb
  • odkamieniacz do czyszczenia łazienek
  • żel do udrażniania rur
  • WC Gel
  • mleczko do czyszczenia
  • płyn do mycia parkietu i paneli
  • płyn do mycia lazienek
  • kostka do WC.





Meglio świetnie się sprawdza zarówno w kuchni jak i w łazience. Jestem astmatykiem i wiele środków chemicznych podczas używania zwyczajnie mnie dusi. Produkty Meglio są łagodne i nie drażnią. Mają dość przyjemny zapach. A co jest najważniejsze są bardzo skuteczne. Wystarczy spryskać lub zalać powierzchnie odpowiednim środkiem, przetrzeć i gotowe. Brzmi jak w każdej reklamie telewiznej. Ale tym razem to nie ściema! Ja jestem bardzo zadowolona i Wam też polecam produkty Meglio :)











Zapraszam do odwiedzania stron








3 komentarze:

  1. Dokładnie ten odtluszczacz to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem nową fanką tych środków :)

    OdpowiedzUsuń