Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2016

RevitaLash.. oczekuj najlepszego

Revitalash Adcanced jest światowym liderem w stymulacji rzęs. Doktor Michel Brinkenhoff jest wynalazcą tej receptury. Wierzył, że w oparciu o swoją wiedzę i 25-letnie doświadczenie uda się mu opracować formułę, która przywróci jego żonie wygląd pięknych rzęs, jakie miała przed zachorowaniem na raka piersi. I rzeczywiście udało się mu, żona po wygranej z rakiem odzyskała również piękne, zdrowe rzęsy. Dziś produkty RevitaLash są dostępne w najlepszych gabinetach medycyny estetycznej i spa na całym świecie.




Ja mam tę możliwość testowania tej niesamowitej formuły. Borykam się ze schorzeniami, które negatywnie wpływają na moją skórę, paznkocie i włosy. Także na rzęsy, które jeszcze kilka lat wstecz były piękne i gęste.








Przyznam szczerze, że z początku sceptycznie podchodziłam do testowania. Jakby nie patrzeć jest to oko, bardzo ważny i wrażliwy narząd. Każde tego typu serum, kremy itp. mnie nie interesowały. Bałam się uczulenia, a już nie daj Boże skutków ubocznych mogących wystąpić po aplikacji!! Dziś nie żałuje. Otworzyłam, poczytałam i testowałam. Dzięki wykorzystaniu peptydów serum LashVolution  bezpiecznie i skutecznie stymuluje wrost rzęs. Obecna niacyna i ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej zapewniają długotrwałe efekty. Natomiast rumianek i ekstrakt z zielonej herbaty regeneruje i tonizuje. Odżywkę  LashVolution najlepiej stosować wieczorem, za pomocą aplikatora na oczyszczoną skórę powieki. Aplikacja jest bardzo prosta dzięki specjalnemu pędzelkowi. Wystarczy jedno muśnięcie, a już po kilku dniach widoczne są już pierwsze efekty. 

Serdecznie polecam!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz